Subject: VARSTU ALEVIKU VK PROJEKT kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 11:22:12 +0200

Tere!

Sooviks kooskõlastada projekti „VARSTU ALEVIKU VK PROJEKT“.

Projekt manuses.

Lugupidamisega!

Martin Zernand

Taristu Grupp OÜ

+372 5540110

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.taristugrupp.ee> www.taristugrupp.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.